Logo Asociatia Anais
proiecte în derulare


Marșul “Împreună pentru siguranța femeilor!” 2017

Sâmbătă, 14 octombrie, de la ora 15.00, organizăm Marșul „Împreună pentru siguranța femeilor!”. Pornim de la Piața Universității, lângă Parcul Colțea, spre Muzeul Antipa.

SIGURANȚA E UN DREPT FUNDAMENTAL. SIGURANȚA E O NEVOIE VITALĂ

HAIDEȚI LA MARȘ!

  • Pentru că în fiecare zi suntem martori la diferite forme de agresiune asupra femeilor, agresiuni care nu sunt sancționate nici de comunitate, nici de statul român. Femeile sunt prizonierele unei culturi a violenţei în care victimele sunt sistematic decredibilizate, blamate şi stigmatizate.
  • Pentru că 1 din 4 femei din România a fost agresată fizic sau sexual de partenerul său (FRA, 2014);
  • Pentru că 25% din omoruri au avut loc în familie în 2015 (cf. datelor Ministerului Public);
  • Pentru că 90% dintre victimele care cer ordin de protecție sunt femei;
  • Pentru că nu există încă ordinul de protecție de urgență care să fie emis de polițist imediat după ce a avut loc cazul de violență, care să ofere siguranță imediată victimelor;
  • Pentru că în prezent doar 34 de agresori sunt condamnați definitiv în raport cu 18.683 de fapte de violență în familie (Art. 199, Cod Penal) sesizate în 2016
  • Pentru că fiecare acțiune de condamnare a violenței împotriva femeilor ne aduce mai aproape de o lume în care femeile trăiesc în siguranță.
  • Pentru că sexismul, rasismul, clasismul, homofobia sunt încă obstacole cu care trebuie să se confrunte femeile atunci când vor să reclame agresiunile și abuzurile;
  • Pentru că vrem să ne arătăm solidaritatea față de toate femeile care au fost sau sunt nevoite să supraviețuiască violenței;
  • Pentru că ne pasă și nu mai acceptăm să fim complici cu agresorii prin tăcere;
  • Pentru că vrem să denunțăm public violența asupra femeilor și să condamnăm comportamentul agresorilor;





Brandul romanesc care ajuta victimele violentei domestice

Sursă: www.elle.ro

NALU Underwear este un brand romanesc de lenjerie lansat in urma cu un an, care mizeaza pe un concept foarte clar: simplitatea realizata impecabil este noul lux. Piesele de lenjerie semnate NALU sunt realizate din bumbac organic sau tul delicat, designul este mereu minimalist, iar artificiile decorative lipsesc aproape cu desarvarsire – nu ai sa gasesti in produsele lor sarme sau bureti, spre exemplu. Fondatoarea NALU, Sonia Micu, spune ca brand-ul nu e doar despre lenjerie, ci si despre un stil de viata – care tine de redescoperirea simplitatii, de indepartarea excesului. Pe scurt, despre a lasa loc sa te bucuri de lucrurile esentiale.

 


Campanie NALU underwear – The GOOD Bodysuit

NALU underwear a decis sa vina alaturi de Asociatia ANAIS si sa o sustina in activitatile de prevenire si combatere a violentei in familie.

NALU underwear si BE KIND FOR REAL (http://bekindforreal.org) s-au alaturat si impreuna au creat un produs pe care l-au denumit ”The good Bodysuit”, profitul obtinut din vanzarea acestui produs vor fi directionate catre Asociatia ANAIS pentru a contribui la furnizarea de servicii specializate pentru victimele violentei in familie.



← Older posts