Ieșire rapidă
Mergi la conţinutul principal

Cheil|Centrade lansează campania “Unele măști rămân” împreună cu Asociația ANAIS în contextul ridicării stării de alertă.

 

8 Martie, Ziua Internațională a Femeii, a coincis cu ultima zi din perioada de stare de alertă din România. Pe măsură ce numărul de infectări cu COVID-19 a scăzut, autoritățile au decis să ridice începând de astăzi, 9 martie, o serie de restricții, printre care și obligativitatea purtării măștii.

 

Cu toate acestea, foarte multe românce vor avea nasul și gura în continuare acoperite, fie de palma unui partener abuzator, fie de propria palmă, speriate sau descumpănite în situațiile dramatice declanșate de cealaltă pandemie. Pandemia violenței domestice va continua, din păcate, sub numeroase forme, de la violență fizică până la violență psihologică, economică, cibernetică, socială, sexuală sau spirituală.

 

În acest context, Cheil|Centrade a lansat campania „Unele măști rămân”, pentru a atrage atenția asupra acestui flagel, dar și donații care pot ajuta Asociația ANAIS să adune resurse pentru a putea oferi sprijin și consiliere juridică, psihologică. 

 

„Campania este bazată pe povești reale ale femeilor care au trecut pragul ANAIS. Am reconstituit fiecare situație cu actori și am ales să avem această perspectivă unitară a ecranului de telefon, pentru un plus de autenticitate. Campania include, astfel, un spot în format vertical storytelling, dar și o serie 5 key visuals care atrag atenția asupra diverselor forme de manifestare a violenței domestice.” explică Denisa Armașu, Group Creative Director Cheil|Centrade

 

„Dorim să le mulțumim partenerilor noștri care au sărit în ajutor și au dat totul să putem aduce campania la lumină aproape peste noapte: fotograful și regizorul Balint Hajagos, casa de producție Almost Ready, studioul de producție Chainsaw Europe.” adaugă Mihai Gongu, Executive Creative Director Cheil|Centrade

„Le suntem recunoscători tuturor celor care vor ajuta cu o donație pe Asociația-ANAIS.ro și îi invităm pe toți cei care știu pe cineva care se află într-o relație abuzivă să dea share posterelor sau filmului campaniei cu hashtagul #unelemastiraman, pentru ca acele femei care suferă în tăcere să știe că pot conta pe noi.” continuă Carmen Nemes, președinta Asociației ANAIS.

                     A person with a face mask

Description automatically generated with low confidence              A person with his hand on his face

Description automatically generated with low confidence

                                                                  A person with her hand on her face

Description automatically generated with low confidence                                     

                    A person with the hand on the face

Description automatically generated with low confidence                    A person with her hands on her face

Description automatically generated with low confidence

 

Link film Youtube: https://youtu.be/uHhGLQhWi6s

 

Întreaga campanie a fost realizată prin efortul pro bono al echipei formate din:

Cheil | Centrade

Executive Creative Direcor: Mihai Gongu

Group Creative Director Copy: Denisa Armașu

Group Creative Director Art: Radu Rebei

Client Service Director: Carmen Miruță

Senior Account Manager: Ana Maria Rădulescu

Social Media Manager: Veronica Bratu

AV Director: Monica Garbur

Strategy Head: Miruna Baiaș

PR Specialists: Daniela Șerban , Ana Maria Gavrilă

 

Balint Hajagos – fotograf și regizor

Almost Ready- casă de producție

 

Chainsaw Europe

Coordonator post-producție: Diana Gordon

Editare sunet și masterizare: Hasan Nasser

Director imagine: Samaranda Paraschiv

 

Voci actori

Judith State

Oana Holban

Radu Bânzaru

Ana

 

Despre Asociația ANAIS:

ANAIS este o asociație umanitară având ca principală misiune apărarea drepturilor celor care nu se pot apăra singuri: femei, copii, dar și familii nevoiașe și alte categorii defavorizate. Membru al WAVE (Women Against Violence Europe), ANAIS oferă consiliere psihologică, asistență juridică, sprijin material și moral, acțiuni și politici publice dezvoltate în parteneriat cu autoritățile și campanii de conștientizare și informare.

Despre Cheil | Centrade:

Cheil | Centrade este una dintre cele mai mari companii de comunicare integrată din România si servește drept hub regional pentru rețeaua coreeană Cheil în sud-estul Europei (10 piete) coordonând strategie de comunicare și creație pentru Samsung. Din portofoliul Cheil | Centrade mai fac parte ENGIE Romania, Raiffeisen Bank, Dr. Oetker, Mondelez, KTI, Point Pickup, Asociația ANAIS și United Way. Din 2018, Cheil Centrade București a lansat și divizia DIA un centru unic de servicii de data intelligence care deservește mai multe piețe din Europa. Cheil | Centrade este singura agenție românească premiată la cea mai recentă ediție London International Awards și de asemenea, singura care a avut doi membri în juriul celei mai recente ediții Euro Effie Awards. Centrade este parte a holdingului international Centrade USA – cu operațiuni in Bucuresti, Houston și Zagreb, alaturi de Chainsaw Europe, Kubis Interactive și Epidemic Worldwide.

 

Adaugă comentariu nou

HTML limitat

  • Puteți alinia imagini (data-align="center"), dar și videouri, citate, ș.a.m.d.
  • Puteți adăuga legendă imaginilor (data-caption="Text"), dar și video-urilor, citatelor și așa mai departe.
  • You can use shortcode for block builder module. You can visit admin/structure/gavias_blockbuilder and get shortcode, sample [gbb name="page_home_1"].
  • You can use shortcode for block builder module. You can visit admin/structure/gavias_blockbuilder and get shortcode, sample [gbb name="page_home_1"].