Mergi la conţinutul principal

Campania "Chocolate” marchează Ziua Mondială a Cancerului Ovarian

În fiecare an, 8 mai este o zi foarte specială pentru femeile diagnosticate cu cancer ovarian. Este marcată la nivel internațional Ziua Mondială a Cancerului Ovarian, această boală care amenință viața multor femei din intreaga lume, un subiect tabu care este adus în atenția publicului.

Astăzi este lansată campania "Chocolate” la nivel mondial la Berlin (German Ovarian Cancer Foundation) care va circula în special pe rețelele de socializare.

Clipul video "Chocolate” va fi postat simultan în mai mult de 100 de comunități sociale din întreaga lume și este disponibil în peste 20 de limbi (inclusiv limba română), conectând astfel și informând cât mai mulți oameni despre această boală ginecologică rară dar foarte gravă. Campania este susținută de cele mai mari grupuri medicale europene și mondiale pentru cancer ovarian, inclusiv Societatea Europeană de Oncologie Ginecologică (ESGO), Intergroupul pentru cancerul ginecologic - Societatea de Cercetare Pan-Arabică de Oncologie Ginecologică (GCIG PARSGO) și Rețeaua europeană de promovare a cancerului ginecologic Grupuri (ENGAGe).

Protagonista videoclipului este o femeie tânără, Nancy Dietze, care la vârsta de 20 de ani a primit diagnosticul șocant de cancer ovarian. Cu acest rezultat, ea nu numai că a luptat împotriva cancerului, ci s-a implicat în timpul terapiei în campanie pentru a atrage atenția asupra acestei boli. La începutul anului, Nancy Dietze a murit la vârsta de 31 de ani din cauza consecințelor cancerului ovarian. Evenimentul și videoclipul vor atinge mulți oameni chiar și după moartea ei.

Cu ajutorul cuvintelor sensibile, muzicii excelente și a multitudinii de ciocolată, videoclipul arată ceea ce se întâmplă în interiorul unui pacient după ce a primit diagnosticul și care sunt emoțiile cum ar fi furia, durerea și speranța. Împreună cu renumitul artist de fotografie și video Daniel Hetzel și compozitorul Mathias Fritsche, a fost creat un clip video în mișcare. Imaginile din acest videoclip lasă privitorul fără suflare și, în același timp, respectă puterea protagonistului și încurajează, de asemenea, oamenii.

ENGAGe - Rețeaua europeană a grupurilor de advocacy pentru cancerul ginecologic - care face parte din ESGO este o rețea de grupuri europene de advocacy pentru pacienți, reprezentând mai mult de 40 de ONG-uri care manifestă eforturi în domeniul cancerului ginecologic. Co-președinții Murat Gultekin și Esra Urkmez au declarat că cancerul ovarian provoacă mai multe decese decât orice alt cancer al sistemului reproducător feminin și în fiecare an există 42700 de decese în Europa din cauza cancerului ovarian.

Informații suplimentare despre videoclip și campanie sunt disponibile pe www.stiftungeierstockkrebs.de și engage.esgo.org

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=7gS4z6poKSo&feature=youtu.be[/embed]

 

Comunicatul de presă:   Chocolate for world ovarian cancer day

Adaugă comentariu nou

HTML limitat

  • Puteți alinia imagini (data-align="center"), dar și videouri, citate, ș.a.m.d.
  • Puteți adăuga legendă imaginilor (data-caption="Text"), dar și video-urilor, citatelor și așa mai departe.
  • You can use shortcode for block builder module. You can visit admin/structure/gavias_blockbuilder and get shortcode, sample [gbb name="page_home_1"].
  • You can use shortcode for block builder module. You can visit admin/structure/gavias_blockbuilder and get shortcode, sample [gbb name="page_home_1"].